Fresh!

Goddag allihopa!
Jag borde verkligen käka just nu.
Men istället bloggar jag! Vadan detta!?
Har jag blivigt beroende? Hm.
Hoppas ni också blivigt det, av mig!
Ni måste! Annars får jag lov att hypnotisera er.

Idag har jag fräschat upp mig, REJÄLT!
Det var skönt.
Jag har färgat håret, tagit en långdusch,
smörjt in mig med kokos-bodybutter,
målat nytt nagellack & sminkat mig.
Härligt!

Senare ikväll blir det nämligen bandymatch &
jag är fortfarande inte frisk, blir alltid skitdålig efteråt.
Men jag har betalat för att vara med så jag tänker inte skippa!
Känner bara att det kommer bli sjukt jobbigt för kroppen ._.
Sen efter det kommer mitt hat-tåg. Funderar på att göra halva idag
& resten imorgon eftersom det står kvar tills på sön.
Låter nog bra (:


Krafsa på.

Någon lurade i mig att proviva skulle vara godare om man blandade
i det med massa gott kallt kolsyrat vatten med smak! ...
Denna någon ljög. Proviva smakar fortfarande fil. Uäk.

Igår var jag nämligen riktigt dålig & fick inte behålla någon mat...
Därför lugnar jag magen med proviva, som jag hatar!
Men det känns bättre idag så det kanske hjälpte? who knows!



Snygg färg iallafall?


Outfit!
Jeans: Dr. Denim
Tshirt: H&M




Häftig! En annan sak som är häftigt är att jag fick blåa ögon av ljuset.
Tror att det är för att solen är i moln & snö har blått ljus.
Men jag föredrar faktiskt mina gröna ögon. Så mkt finare!
Speciellt om man är rödhårig :D Och ja, ursäkta hårfärgs strecken.

Kommentarer
Postat av: :D-K /Dennis

Proviva smakar rumpa!! Å inte sån fin som din sockerSoffy stjärt utan äcklig gubbröv haha ;P

2010-03-12 @ 20:13:33
Postat av: soffy

HAhaha jag H¨ÅLLER MED

2010-03-13 @ 16:22:18
URL: http://soffy.blogg.se/
Postat av: Christian

Sjukt fina ögon du har :)

2010-03-26 @ 21:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0