Fyfan.

Fyfan för mig som vart så tråkig de senaste dagarna!
Nu skall det bli ändring. Jag vill ju inte att alla ska tro att
detta är en vanlig Kissie-blogg. Någon fuling som inte har
ett jota innanför pannbenet alltså.

Snygghet vettefan, men jag har lite här inne, så pass att jag kan skämta
iallafall! Och jag är fan rödhårig. Så Kissie kan ta sig i röven.
Inte läser jag hennes blogg heller, den som gör det lär vara pantad.
Läser du den och hatar henne har du dubbelmoral, du ger henne
i stort sett pengarna i handen näru kollar, oavsett.
Och vem vill betala för att se lite kiss när allt man kan göra
är att kolla när man själv går & kissar?

Jag pantar hellre burkar än kollar på pantade Kissie-bloggen.
(Och gud skall veta att jag har pantat MYCKET burkar,
vilket betyder att jag får slösa hur mkt el jag vill.
Jag har pantat in det redan...)


Och Kissie btw? Så jävla skoj att hon kallas det.
Dåliga saker kallar man kissiga.
Kissie är kissig frivilligt.
Jag hörde även av någon att hon färgat håret,
men det spelar ingen roll. Kissie kommer alltid va kissig.
Alla undrar säkert varför så många trackar henne,
men det är ju så lätt. Lite skoj i vardagen lär man ju få ha?


Kiss?                                              Kissie?

(tv, kissie utan smink th, en burk med kiss.)

Jag tror även folk känner sig lite pressade nu när jag skaffat blogg
och är som en sliskig svensk försäljare som försöker sälja
telefonabbonemang eller nåt, när jag gör reklam för mig själv.
För helt plötsligt hare ploppat upp "KOLLA MIN BLOGG!!"
Där man miiinst anar det! Men det mesta är bohoring.
Jag orkar typ inte läsa om sånt folk gör varje sekund.
Jag orkar inte läsa 88 uppdateringar VARJE dag.
Gör en BRA sak istället. Fast det finns nog många som inte tycker
min blogg är bra, som sitter hemma och typ "Alltså, fan vad cool
den där Soffyjävel tror att hon är, jag ska fan döda henne!!"


Men fan, hit me with your best shot, jag har svart bälte i bloggning.
(Jag vet iallafall att Dennis läser min blogg, jag gillar dig Dennis.)

Kommentarer
Postat av: :D-K /Dennis

AA jag läser som fan ^^ Soffy är bäst :D Kiss på alla andra :P

2010-03-17 @ 05:24:00
Postat av: Soffy

hahaha jaa! det är BRA Dennis :D way to go!

2010-03-17 @ 14:10:32
URL: http://soffy.blogg.se/
Postat av: Mallan

Och jag läser också! ;)

2010-03-17 @ 20:07:22
Postat av: Cissi

Hejja Soffy! håller med, följer man såna idioter så hjälper man till på deras väg mot success, och till ett rubbat samhälle! :@

2010-03-17 @ 20:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0