Hello moto!

Typ.

Diza har vart och snott ett salladsblad ur påsen med mat.
Adde säger "Vad sa jag om att krypa in i den där påsen?"
Hon ser oförstående ut och fortsätter krypa längre in.
Barn nivet, lyssnar aldrig?

Vi har vart och handlat 4 kassar med mat, och en varsin
ny kudde, en sån som formar sig efter huvudet.
Jätteskönt! Vi tog och provlåg på dom inne på Jysk.
Vi visste inte om man fick det så vi tog sängarna som inte
syntes och låg där och var småhemliga.
Älskade dom där madrasserna med memory skum också!
Dock kostade en till min säng 1700:- pix. Men, nån gång så!
Sen handlade jag en hel kasse med bullar & bröd från Hedins,
det är ju så himla supergott! Så Adde fick sina jävla bröd med
sylt i. Vem gillar sylt i wienerbröd anyways? Det är nasty.
Men han gör som han vill! ska sitta där och äta mina fantastiska
pistage bullar och skratta åt honom när han sitter där, med sylt i käften.

Nu ska jag sluta vara elak, ett tag.
Vi var hos mamma igår! Jag hade verkligen saknat henne,
har inte setts på många dagar för hon jobbar mer än någon
person jag känner, hon gör givetvis som hon vill. Vill bara inte
att hon ska må dåligt över att det är så slitigt, önskar jag kunde
hjälpa henne mer än vad jag gör.
Iallafall så fick vi supergoda köttfärsbiffar & sen så övningskörde vi!
Det gick jättebra när man väl lärt sig twingo-bilen.
Lätt på gasen somfan fast kopplingen var lättare än på min & Addes bil.

Så idag ska jag övningsköra igen! Ska bara slänga i mig min våffla nu,
sen kommer mamma så vi hörs laters!
Kan även varna för att inte åka till sollerön, eller på vägen till sollerön mellan
4-6 tiden typ. Det KAN visa sig livsfarligt.

Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0