I förbi farten!

Hej Snyggingar! ;)

Här sitter jag och suger på en sex on the beach.
(DRINKEN, googla det om ni inte hajjar.)
Blir alltid godast när man gör själv! slipper man få
multivitamin istället för apelsinjuice också! morr.

Jag och Sannah planerade att dra ut nämligen,
vi bestämde att det var nog med våra fula jobbarkläder
i XL och att sova hela dagarna så ikväll smäller det!

Outfiten för tonight blir:

Tshirt med spetsrygg: JC
Kjol i paljett: Topshop
Leggings med dragkedja: H&M


Sen blir det nog klackisar.





EHEHE, visst får jag grisnäsa när jag gör sådär? sötnos.

IAF.
För er som har lite mindre boobs som jag och vill få snygg
klyfta ändå! Inläggen finns att köpa på Cubus.
Det är typ en sån bh som man ska använda till klänningar utan rygg osv.
Men det är ingenting annat som funkar.
Alla tror ju att man vill då tuttar som står UTÅT medans allt man vill ha
är en snygg klyfta. JESUS. Tror jag ska dra till med en paint-bild så ni
fattar hur jag menar.

Alltså, hundra mil UTÅT = NEJ
Klyfta: JA

(Jag glömde visst färglägga den andra, oops)


Men det kanske är så att alla som tillverkar inlägg inte har
små tuttar och bara slänger ihop nån liten gummiknöl
att slänga i bhn och hoppas på det bästa?

Det kanske kommer upp en bild för att visa vilka jag menar,
men jag kan inte ta kort på mina för min katt Diza,
har massakerat dom totalt så dom ser mer ut som slamsor
än en BH.

En morgon kom hon faktiskt med ett inlägg i munnen.
Jag ba "Nej Diza, inte mammas tuttar!!" hahah.. Ja.
Jag vet, visst är jag trevlig som delar med mig av det här?

Nu ska jag fortsätta med en bacardi, ENJOY!

Kommentarer
Postat av: Addejävel

Haha paintbilden of doom :D

2010-03-05 @ 00:34:49
Postat av: Elina

kolla in min blogg :)



iaf kul inlägg haha niceigast bild hahaha XD

2010-03-05 @ 18:14:52
URL: http://www.makeupelina.blogspot.com
Postat av: Sofie

Haha jaa ;) Lätt att förklara då ju :D

2010-03-05 @ 18:50:02
URL: http://soffy.blogg.se/
Postat av: Elina

vi börjar få vår nu skit nice !!

2010-03-09 @ 16:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0