KAFFEKAFFE!

Fyfan vad sugen jag är på kaffe just nu.
Vad får jag då? Joo, Juice.
Ja, allt ska serveras mig, annars får det vara.
(EEHE...he)

Nå. Idag har vart en givande dag!
Den började med att jag sov gris-länge.
Inte i timmar kanske men i tid. (Hur det där lät, vet jag inte...)
Klockan två steg jag upp ur sängen!
Det berodde på att klockan 3 la jag mig,
klockan halv 5 gav jag upp, kokade lite
buljong och chillade tills typ halv sex.
Sen gick jag och la mig igen och somnade.
Klockan tio fick jag sms, klockan halv 12 ett samtal :P
Jag kan säga såhär, ring aldrig mig innan klockan ett,
om ni inte råkar ha ett schema på hur jag jobbar hemma,
då går det ju bra att ringa tidigare när jag jobbar dag.
För jag är fortfarande sjuk och måste fortfarande verkligen sova.

(Har även märkt en kul grej just nu, jag blandar siffror och nummer,
jag vet att man ska skriva tills typ tolv, då är det ok med siffror, nåt sånt mongo.
Men jag är cool & gör som jag vill!)


Jag åkte till Sterre vid typ klockan 3, då hade jag redan hunnit lacka ur totalt
på att han inte svarade på mina 6st sms eller mitt samtal.
Det lät ungefär - Men svara inte då! PÖKJÄVEL!
Som tur är hörde han ingenting av det där, tills typ nu.
Det visade sig sedan att det var Sterres tegelstensjävel som hade haft
ett bigtime malfunction och inte självaste Sterre som haft det.
Alltså!
Hans telefon är hundra år, men ändå byter han inte?
Det får plats med hela ÅTTIO sms på den, men ändå byter han Inte?
Man hade kunnat satt handtag på telefonjäveln så hade det blivigt en
fin-fin handväska, MEN ÄNDÅ BYTER HAN INTEeeee?!


Fin-fin bild på Sterres telefon... eller kanske är det modellen nyare?



Jag tvingade honom därmed att laga ungspannkaka med chorizo i (min favorit, APgott),
och banne honom om det inte var klart tills jag arrived at Vinäs,
då skulle det bli storspö. Men det var typ klart, och vi åt och jag var klad igen.


Jag är en stilig tjej. Det ser jag ju! Sterre är en mästerfotograf.

but then again... so am I!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0