Kalas.


Japp! Idag tänkte jag börja med att säga GRATTIS
till den bästa systern man kan ha!
nämligen Sannah Louise Lampinen :D


Kalaset var riktigt bra! Jag tror Sannah var nöjd med allt hon fick :D
Fina grejer alltså! Mycket fina blommor osv också!
Det är så härligt när man hinner träffa släkten sådär,
några som jobbade & så men ändå många som kunde komma!
Vi har nämligen väldigt stor släkt på båda sidorna,
det tycker jag är supermysigt :)

Jag träffade min nyaste kärlek på kalaset också!
Lilla Tilde! Åhh så liten, åhh så fin, åhh så söt!
Åhh så BEBIS. Jag gick och konkade på henne tills mina
armar fick mjölksyra, torkade lite spya, bytte blöja &
klädde av & på när hon skulle gå i vagnen.
Jag tror vi "Lampinens" turades om att bära på henne!
Men jag försökte ta mina chanser så gott det gick!
Tillslut sa Adde - "Faan, är det inte en bebis du har
i armarna så är det kaffe eller en korv!"

Och det var ju lite sant, jag satte bara ifrån mig Tilde
när jag verkligen behövde käka korv eller fika.
Sen var jag där och snodde henne igen,
nannade lite, sjöng lite och letade nappen.
Hon såg mest förvånad ut. Lite "Vem fan är du?"
i blicken. Ibland kollade hon mer på mitt hår än på mig,
men det gjorde inte så mycket! Jag kunde kolla
för oss båda!



Jag försökte mig även på att flirta till mig Fabian,
som jag annars brukar få bära runt på medans han
suger på min axel eller nåt liknande.
Men nu hade han blivigt supermammig och lämnade inte
Ninnis armar en endaste sekund! Eller jo, en minut!
Varav han gallskrek.

Nu har jag fått komma hem till min egna lilla bebis.
Trots att det inte blir mycket blöjbyten och att jag inte får köpa
någon fin Hello Kitty body till henne heller.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0