Ladies!

and soffymen.

Hä-hä.

Iallafall, så tänkte jag visa er lite bilder
från igår då jag och Sannah var på stan!
Sen ska jag och min man Adde dra på lagret en sväng!
Jag borde egentligen göra som förra månaden & vänta
tills den 15e med att handla, jag sparade fett mkt pengar.
Hade lite pengar när jag fick lönen :P Haha!
Men dom är typ slut nu, har betalat alla räkningar osv.
Fick jävligt bra lön också, för vasaloppståget osv (:
Nästa månad blir den nog också bra, för då jobbade jag
mycket dubbelt & extra. Men nog om pengar nu.


Så snygg på galgen, så hemsk på mig.
Jag skulle vilja säga att det var en 38a i roven/låren och en 34a i boobsen.
Där var det enda stället som var tight.

Jag skulle vilja att den satt mer såhär -->

Meen det gjorde den ju inte... och ja, allt jag provade var Garden Collection (:
På H&M givetvis.


så fin klänning! Men ingenting jag direkt behövde eller så.
Så det fick va :/


Jag köpte tunikan iaf och en annan vit blus som jag tittat på förr.
Tunikan kostade 99: - (;

Och volumastermini vet ni? Som jag visade i förra inlägget,
var skitbra! Man får verkligen volym med den :D Så köp, köp!
Finns på salong Eko.

Men nu ska vi dra till lagret, för jag ska jobba både dag & natt i helgen så
då kan det vara mysigt att hitta på nåt ihop innan. BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0