Livet i bild

Tydligen.

Så, idag följde jag med Maria och Malin till Christoffer
aka Rud som bor i Dalajärna. Vi åkte puckelpist på vägen dit.
Jag ville spy. Jag åkte hem därifrån utan tatuering, jag ville grina.
Men nu! Två år efter min senaste, tänkte jag uppfylla min wish
om en till tatuering! Note to self: Ring Rud!

Hur som helst! Här kommer bilderna från efter klockan 5 idag!

Klockan
: 17,15
Satte på flashiga skosnören på mina skor, för att jag kan.
Och för att jag vill, givetvis.



Klockan: 18,00
Sitter här i sweet keps, burton tröja & zoo york jacka,
börjar inte få trä-smak i röven... än.


Efter det tappade jag tiden.
Maley, gettin ready for zeh paiinxz.


Linje! Skugga!

Bleeewd. Paainz.



Done! For now!



Nästa offer! Rudiboy works fazt, hello kitty got down & dirty.





Bleeewd. Ont :<


ALL DONE! and very good to go. Rudi does his THING! pzzaaz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0