Livet livet livet

Ja iallafall. Min extramamma (Adde)
har härmed förbjudit mig att dricka kaffe
efter klockan tio, eftersom jag sover så dåligt.
I förrgår var jag busig och drack kvart över,
då blev det lite härj här hemma, men jag överlevde!
Så jag tänkte passa på nu, att göra kaffe!
Jag frågade Adde om jag fick, och det fick jag.

Sen hör vi ett mystiskt "KaBOOM" från badrummet,
varken jag eller Adde orkar egentligen gå och kolla
vafan ljudet är, vi vet ju att Diza har rivigt ner något.
Men jag håller på att blogga och han spelar Castlevania (?)
så istället ropar vi i kör - Diiiza, Vad GÖÖR DU?!
Vi fick inget svar, så vi fortsätter med vårt.
Adde slåss med döden som kastar en massa helvetes liar,
och jag försöker att inte bry mig allt för mycket om
hans irriterade wajn om att "Snart kommer döden att ta fram
en ÄNNU större lie!!"
(I spelet) och då jävlar! Blir det svårare.
Allt jag kan tänka på är, Varför har döden en rosa klänning?
Döden i castlevania har på sig en rosa klänning.
Ja jag menar, bara för att man är döden betyder ju inte det att
man måste klä sig fult, eller i grått eller svart?
Klart döden ska få ha rosa klänning. Det tycker jag.
Absolut.

Idag har jag städat klart allt jag rev ut ur min garderob.
Jag slängde även 5 kassar med kläder som var värdelösa
och kvar sen förmodligen 6an. Jag har faktiskt några jeans
från ungefär den perioden som jag inte kan slänga!
Ett par skitsköna 32or från Vero Moda, awesome!
Men mycket har man så himla svårt att slänga även om man
inte ens använder det, varför är det så? Skitdrygt.
Jag längtar tills på måndag då jag ska fylla ut den lite till.
Vi bestämde oss för att inte handla något (förutom mat & bensin
och allt det där andra som man måste ha) förrens den 15e
då vi åker till Falun med systrarna Eriksson och shoppar!
LÄNGTAR!

Lite Guess, Jimmy Choo & Jimmy igen, & lite platå.


Lite Sonia Rykiel body & annat mojjs


Lite Topshop favvo-klänning & Sandaletter


Kommentarer
Postat av: Maria

SKYNDA TILL MÅNDAG TYCKER JAG :D

2010-03-12 @ 10:38:22
URL: http://erikssonmaria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0