Måndag!

Trodde jag det var men det var Onsdag!
Vilket även betyder att jag är LEDIG! Detni!
Skönt efter helvetet igår. Hehe.
Ja, antar att ni vill höra.


Så, klockan var ett på natten och jag hade gjort
halva tåget ungefär, var i bistron och bytte nya
125 liters Hushållspåsar. Helt plötsligt börjar det
knastra/TJUTA typ PIP PIP PIP PIP PIIIP!!!!
Jag tänkte typ "Vad i helvete?!" och fick som
första tanke att springa till personalrummet,
vilket jag gjorde. Där står telefonen som sitter på
väggen och ringer av sig självt, på displayen står
det "NÖDSAMTAL", och sen börjar två människor
prata med varandra medans det knastrar på HÖGSTA
volym. Tillslut blev det helt knäpptyst igen.

1. Jag var på andra sidan Bistron och kunde absolut inte
ringt med telefonen, eller ens kommit åt den.

2. Högtalaren var på, också på HÖGSTA jävla volym,
vilket den inte ska vara, utan den ska vara HELT avstängd på natten.
Så telefonen hade alltså ringt nödsamtal, satt på högtalare, på HÖGSTA
volym, helt själv. Kul! Skoj! Härligt! Vad bra!

Alltså jag brukar inte vara rädd över alla ljud och saker som händer
på tågen trots att man är helt själv på en helt släckt tågstation
på nätterna, men igår, då var jag fan rädd.
Tänk er själv hur man bara rycker till när brandlarmet har slut på
batteri och det tjuter, och där var jag mitt i natten helt ensam.
minsta lilla ljud och jag RÖCK till och minsta sak jag tyckte jag såg
röck jag också till, vilket resulterade i att jag hade en ganska
jävlig migrän tillslut. Det var så himla skönt när Adde väl kom & hämtade mig.
Usch.

Jag är iaf piggare idag!
Började min morgon med att bada och ha ansiktsmask i fejjan.
Så himla skönt att börja dagen så! Klippte mig även igår och
handlade lite smågrejs. Så trots att jag inte orkat sminka mig,
fixat håret eller nåt, för jag har mens och är lite grinig idag,
så tänkte jag att ni skulle få se en vacker bild, eller tre!


Lite konstig vinkel eller nåt, ser lite mongo ut sådär.
Men det är fan lovely. Vem fan orkar va snygg jämt?


En mini volumaster! Och alla vet ju att en sån kostar 500-600 pix.
Men den här lilla godingen kostade endast 199:-Salong Eko!
Som ligger i huset bakom blomaffären som ligger bakom ICA,
om ni vet hur jag menar? (Usel på att förklara sånt)
Står en skylt & så är det i källaren iallafall.

Hur som helst så ska jag pröva den sen när jag orkat fixa håret!
Så ska ni få höra om det är goodstuff.


Passade på att köpa en inpackning till håret också! Det är nog dags att
ta hand om det lite, jag bara färgar & tonar det hela tiden :P
Fast toning ska ju vara bra för håret, så det är nog chill.

OCH! En sak till, jag ska nog få ett erbjudande om en speciell grej,
och det kommer bli SKITKUL ifall det här fungerar! Så jag ska ha möte
om den här grejen på måndag och DÅ, mina vänner! Ska ni isåfall få höra mer ;)

Kommentarer
Postat av: Deniz

åh apbilligt för en sån där volume grej, testa och säg till om det var värt köpet :)

2010-03-24 @ 23:58:42
URL: http://bengibong.blogg.se/
Postat av: Natta

Kul blogg!

Kan du tipsa om nån bra toning?

2010-03-25 @ 13:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0