Mera helg!

Och nu fortsätter vi!

Antar att det är några som är nyfikna på min tatuering? :>
Men det är inget stort, eller galet! Har bara förverkligat
mina tankar sen sisådär 2007, när jag gjorde mina stjärnor.
Då kände jag faktiskt bara EN person, som hade det (:
Lite vanligare nu så, jag passade på att fylla i dom!
Med leopardmönster ;)

Tycker att det är så Soffy.
Och ja jag vet, mina 2 kg + har lagt sig som muffinsar på mina höfter
och min mage :D Hahah! Kanske en millimeter på tuttarna. Men det är fan allt.
Ska skriva ett klagomål till vad det nu än är som bestämmer vart fettet ska sätta sig.

Anyhow, så har jag nog planerat att fortsätta på det, & eventuellt leopardmönster på
ett annat ställe på kroppen, men jag lär inte skriva exakt vart eftersom folk
älskar mig och vill vara som mig och därför tatuerar samma saker som jag.
Det finns ju tillåmed en tjej som har gjort det, haha. Hon är ju rätt slut i skallen :D
Men har man dålig fantasi, ja då har man väl det (;


Fixade mig och stressade i mig kebab innan Beckie, Johanna & Deniz
kom och hämtade mig för att fira Deniz 21 års dag!



Vi hade RIKTIGT roligt :D Bowlingen var också helt otroligt kul!
Vi testade massa moves men de flesta misslyckades xD


Bländad Deniz & Julia i bilen :D


Vår roliga kväll slutade typ på donken! Haha :D Så snygga tjejer woo!

Hinner tyvärr inte lägga upp så mycket mer idag, för jag har datorn i sängen
& orkade inte ta med batterisladden & allt haxx så den dör typ snart lol.
Det blir seriösare och bättre inlägg imorrn! ;) ADJÖ!


Kommentarer
Postat av: Mallan

Fint du gjort med stjärnorna! coolt :)

Jag måste få se nån dag live.

2010-03-22 @ 09:33:05
Postat av: :D-K /Dennis

Muffins.. Mums ^^

2010-03-23 @ 17:34:31
Postat av: Ewe

Jävlar. Har K(eller C?)aronine mörkt hår nu? Fett snyggt!

2010-03-25 @ 01:50:54
Postat av: Christian

Snygg tatuering där ;)

2010-03-26 @ 20:59:40
Postat av: Sofie

Japp det är hon ewe :D

Och tack ;D



Och japp mallan det ska du få :D

2010-03-26 @ 21:39:34
URL: http://soffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0