Shoppingspree!

Så jag var ju och shoppade igår och allt.

HEHE, Dagens fynd blev jeans från Diesel & en deo!


Har ju Pink Sugar parfymen, den fick jag av mamma när jag fyllde 19,
luktar så JÄSIKEN SATIKEN (?) gott! Fick även den nya doften i julas
av Sterre i Julklapp! Den luktar också SUPER :D Älskar den serien!


Provade Jeansen medans Adde provade blå chinos & när jag kom ut ur
provhytten sa Adde bara "Köp dom" och det gjorde jag!
Men dom var på rea och mina andra Diesel är mina favoritjeans så det
var all good där! Har dom på mig nu ! ;)


Mammas älskling är på myshumör idag. Kissa får jag inte heller göra.
Inte utan henne iallafall!


Mhhh vilken god puss! Båda blundar!

Sorry, roligare blogg än så blir det inte än.
Jag ska följa med Maley & Maria och tatuera sig!
Så vad, hur, när osv får ni höra sen! Stay tuned!

Kommentarer
Postat av: Tufsan

Söta ni var du o Pälsängeln :-D

2010-03-18 @ 06:38:30
URL: http://fightingfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0