Slutkörd.

Hello moto!

Jag är helt slutkörd sen dom här två veckorna.
Ser jag en till vasalopps-åkare nu så... ja.
Börjar jag förmodligen blöda näsblod?
<---- Näsblod.

Nu ska ni få höra det ROLIGASTE skämtet på länge.
Jag har fått höra det på facebook av några killar.
"Är det inte det ena så är det det andra sa tjejen som blödde näsblod"
hahaha ja alltså, jag vet. Vi har mens vi tjejer. Ha-ha.
Är det inte superkul?
Ni kan ni grabbar! så roliga & orginella!
(Jag tror jag börjar ana varför den här kvinnodagen ens existerar...)

Så, idag är det kvinnodagen. Jag känner mig inte ett uns kvinnlig.
Jag sitter här i smutsigt hår, addes tjocktröja, leggings & sockor.
Så jävla het såhär kvinnodagen till ära.
Jag undrar vad det är meningen att man ska göra idag?
Kvinnodagen... Laga mat? Städa? Strunta i det för att jag är
kvinna och gör vad jag vill? Köpa ett par skor? En bh? Tamponger?
(Antar att alla killar som läser fick en fnissattack nu)
Piska runt Adde här hemma för att jag är kvinna och inte han?

Hojta till ifall ni kommer på nåt bra, för här står det fanimig still...

Kanske vill man fråga Courtney Love vart hon stylat sig någonstans?
Eller är det helt enkelt ett hemmabygge?



Kanske vill man ha den här muffklädnaden?
så kvinnligt! Verkligen!
Vem vill INTE ha en vit rävsvans mellan benen? Någon?.. Inte?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0