Snoppmätartävling.

Tjabbalicious.

Jag mår dåligt idag, jag roar mig på bästa sätt.
Ipren & Cosmo.

Anyhow, jag hittade en så underbar liten rosa lapp
i min cosmo idag...




Så killar, hur känns det? Är det någon som känner att dom har något
att berätta? har ni klippt & klistrat lite med linjalerna där hemma?
Jag slår iallafall vad om att den här lappen fick 90% av killarna
att springa in på toa och mäta om.

För vi vet ju alla att det här förekommer, hur kan ni annars veta exakt på cm?
Jag menar kom igen, ni minns väl Bert?

Snopp-snopp-snoppmätartävling!
"En berömd skönlitterär skildring av fenomenet förekommer i dagboksromanen
Berts första betraktelser från 1989, där Bert går i den svenska grunskolans årskurs 6.
Eleverna i årskurs 5 får bara vara med och heja."


Källa: Wiki

Ehehe.. sjyrre! 5orna fick heja på!

Anyway, it made my day. Nu till något HELT ANNAT!

Allt jag har att se fram emot idag är 2 tåg.
Eller ja okej, det jag ser fram emot är att träffa min syster.
Vi har tokat oss somfan när vi jobbat ihop, det känns riktigt bra.
Bla, har vi försökt mörda en nästan 2 meter lång istapp.
Den ser ju inte så lång ut, men den är det!
Plus att vi har kastat bort en del redan!
Fick även uppleva att min syster har större träffsäkerhet än
vad jag har. Det är konstigt?
Hon skrattar åt mig när jag kastar diskmedel på istappar
och jag skrattar åt henne när hon spelar brännboll.
Så det går nog jämnt ut? Iallafall! detta använde vi!

ISTAPP REDKSKAP!

1.Ett dörrstopp
(Det  var det bästa redskapet! Vi fick bort jävligt mycket tapp,
den smackade härligt i väggen när jag missade, vi fick lov att byta
för tillslut var vi påväg att ha sönder den, HEHE)

2. En colaflaska med vatten.
(Det blev fail eftersom vi inte fick upp den, den var för tung...)
EHEHE, fick upp den...
3. En bok.
(En jävligt ful bok, och tung. Den kom inte så mycket längre än flaskan.
Det lät iallafall SMACK när den träffade väggen, det skrattade vi gott åt.)

4. En flaska gammalt medel.
(Vi testade även en gammal flaska med diskmedel i, den kom halvvägs
sen sprängdes korken och väggen fick sig en ofrivillig tvätt! På sisådär
1 meter.)





Fick även höra att den smält bort nu, så den trillat i backen.
Ingen fick den i huvudet heller.
Goodbye Hedvig. Det var goodtimes.

Kommentarer
Postat av: :D-K /Dennis

Mördare!! Haha!:P

2010-03-06 @ 15:03:56
Postat av: Sofie

hähähä. MUUhähä!

2010-03-07 @ 02:34:56
URL: http://soffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0