ULTIMAT!

Så, det här kommer bli det ultimataste kläd-inlägget.
HÄR ska ni få se mina ultimata fynd.

Here we GO!


Första stället vi stannade på var Curb, blev en tshirt från Sweet som
jag även lagt ut som snygg på "killkläder" innan :D NICE.



Klänning från Gina & Skor från Deichmann ;)
och det som ser ut som min mage på höger sida ovanför låret,
är ett höftben... Så ni vet.


Lite nya nagellack från H&M, Skorna, och kan man inte välja
doft på duschcreme från The Body Shop, ja då tar man väl alla? ;)


Snyggt med Diza där under, men iaf. Hår-rosetten!
Gina!



Skorna är TO DIE FOR! Och jag KAN gå i dom. HELT galet.
Fanns bara ett par 36 kvar sen var dom slut ;)
Var massa tjejer inne och frågade om fler, så tji fick dom!

Och så till lite grejjer jag inte köpte men som fanns där!




Top från H&M med spetsaxlar. jättefin!


En storlek SMALL, finns inga riktlinjer på den storleken riktigt?


Köpte tunikan men inte västen. 249:- varen inte värd!


Cool blå jacka! Och ja, jag har nog lite dille på blått.


Tunika/klänning från Gina i korall med häftiga axlar.
Så nice. Gillade den verkligen!


Jag hade korall nagellack på mig! Så matchy-matchy av mig.


Kommentarer
Postat av: :D-K /Dennis

Den som inte tycker allt de där är snyggt är PÖK!;P

2010-03-15 @ 21:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0