Back in black.

Det är jag det.

Idag har jag äntligen vart ledig och då har jag städat.
Visst är det härligt att vara vuxen? Man säger "åååh äntligen, leedig!"
Lägenheten säger fyfan vad bra då har du ju tid att städa!
Nu kanske ni tänker "men lägenheten kan väl inte prata?"
Jofan. Min gör det! Det är hos Soffy det händer, rena rama Soffy i underlandet här.
Nästa månad ska vi åka till IKEA, det har Adde lovat mig.
Nästa månad kommer även lönen bli FETING för jag har jobbat typ,
tusen timmar övertid. Nästan. Så då får det bli ett skrivbord,
och massa annat stuff. Längtar! och det är bara den 4e idag.
Herregud.

Egentligen vill jag bara ta ett glas vin och slänga mig i badet.
Fast det där med vin vore ju inte en dum idé? Jag är ju ledig.
Hmm. Får se. Har iallafall haft på mig den där tanning lotion saken idag.
Och oh mama vad gott man luktar, den luktar lite svagt av cocos och typ...
fräsh. Så det kändes rätt bra att gå runt med den doften på benen.
Synd bara att jag fick lov att dra på mig jeansen över...
Men det jag uppskattade mest var att den gick in så fort, precis som
Mary Kay lotionen också gör, så det var bara att dra på jeansen sen.
Behöver inte springa runt näck och vänta på att den ska torka :D haha.

Har ni funderat på om ni ska köpa marabou med polkagris? GÖRT!
Asgott. Sitter här och smakar med ett glas kallt vatten nu. Mhhhh.


En annan cool grej är att det här med samarbeten med designers är så himla poppis,
skitnajs om man verkligen inte har råd med någonting med dyr design.
Någon som vill ha en Lagerfeld cola tex? ;) I know I do!


En sak som jag ska påminna alla om är att det är mors dag den 30e!
Så passa på att beställa någonting till mamma, eller ha en klass och kolla
på lite saker som kanske skulle passa! snabb leverans innan den 15e!

tex!


Sockerscrub, en lätt skrubb med lite olja i som sätter sig på huden och
gör den len, när man kommer upp ur duschen sitter en svag doft kvar av
skrubben på huden väldigt länge. Jättehärligt!
Warm amber luktar verkligen varmt & är en rätt allmän doft, medans
Passionfruit luktar sommar & fresh som tusiken.
(luktar som den blåa ralph lauren, för er som vet vilken det är!)
Finns även som lotion och showergel! 224:- kostar en sockerskrubb!


Lotionen är väldigt lätt och går in i huden fort, doften stannar också
på huden länge men är absolut inte stark. Så man kan smörja in sig
och klä på sig direkt efteråt. Jättebra! Finns också i fler dofter tex warm amber.
224:- kostar lotionen och showergelen 249:-


Parfymen finns också i 4 dofter och kostar bara 299:- nom nom på den!

Så kan ni fundera! Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: M

Ja jag är verkligen jättenöjd med parfymen, och jag är tusan så säker på att jag kommer att bli minst lika nöjd med foundationen! :) Hade jag haft mer pengar än vad jag har så hade jag köpt en scrub till mamma också, men tyvärr. :/

2010-05-05 @ 21:54:55
URL: http://meeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0