Gravitation.

Ja fyfan, det var såklart 7 vagnar.
7 ÄCKELPÄCKEL vagnar. Jag ringde OPC och wajnade, ha ha.

Jag-OCH DEN SISTA VAGNEN ÄR INTE MED PÅ BESTÄLLNINGEN!
JAG GÖR DEN INTE! såhär FÖRJÄVLIGT har det inte sett ut sen VASALOPPET!
Så nu är jag fan irriterad.

OPC-gubben- Ehm.. okej? Inte? okej.. okej... hmmm.. Ojdå! Näe oj jaa
då förstår jag nog att du är irriterad hmm jaaa...

Jag ringde upp en kvart senare och sa OKEJ DÅ jag gör det väl då.
Han blev lycklig, jag blev trött.
Det blev ju inte direkt bättre av att jag fick GÅ 4km till jobbet.
Fel skor valde jag också och hade skavsår på tårna när jag kom fram.
Händerna var illröda för det var minusgrader på hindriksheden och hela
vägen tills man kom över noretbron. Sen såg tåget ut som ett sprängt dass ungefär.
Jag var så JÄVLA arg. Men jag jobbade på och kom hem vid halv 5 tiden kanske.
Jag hatar att gå, nämnde jag det? Cykla är väl ok om man hade haft en cykel kanske,
men att GÅ. Fyfan vad TRÅKIGT och skitjobbigt och irriterande det är. Fyfan.

Ja, synd om mig nu nivet.  Det var iallafall lätt att jobba dag idag, så jag hoppas
natten kommer gå lika smidigt. Ser det ut som igår så kommer jag dö på fläcken. Igen.
Och jag vettefan om Dennis kommer finnas där och moppa upp mig varje gång.


Kärlek är som en puss på örat...
Weird.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0