Gucci!

Men allra först!

Jag känner mig som en burk med hajmat idag.
Nu kanske inte hajmat alls görs på burk utan bara
är slams från gamla fiskar eller vad vet jag.
Men ni kan ju tänka er på ett ungefär, hur det/sånt/osv mår!
Jag sov typ ingenting för det var en sånhär vända dygnet natt.
Från att jobba sen dag och natt till tidig dag & natt.
Så jag har knappt 5 timmar sömn och sen drömde jag bara ändå.
MEN! Det löste sig alltihop. Föööör idaaag!
Kom min alldeles ÄKTA Gucci väska ;> Slå den?


Min iphone tar kanske inte BÄSTA bilderna? haha :P


Ni ska få se till någon najsig outfit sen! Vintage Gucci alltså ;)
Créme färgad & allt. Och nu finns det ju massvis som ba ofta man bryr sig om
märket!! Och ofta jag bryr mig om ni inte bryr er om märket, det är MIN väska.
Inte eran, och förhoppningsvis blir fler kanske någongång intresserade av designer &
klassiker och då kommer ni kanske hajja vilken guldklimp jag bär på!


Jag är inte super förtjust i dom där med rutmönster osv så den här passade
mig alldeles perfekt! Yeah yeah.


Jag idag!
Skinnbyxor från Superfine
Tröja från Christian audigier
Tote/bowler bag från Claudia Canova
Brillor från Jeepers peepers

En sak jag undrar över är hur jag kan vara så stor när jag är så liten?
Alltså, jag tycker att jag är kurvig. Eller iallafall timglas formad.
Dom som verkligen är kurviga hatar nog mig nu :P Haha.
Men samtidigt har jag storlek 24 på jeans tex jag känner ingen
annan som har det heller. Ingen tycker att jag är speciellt liten
men ändå är cubus storlek 32, speciellt på jeans ALLDELES för stora,
speciellt vid typ gylfen och där. Storlekar är så konstiga...
Jag börjar undra om sverige har 36 som medelstorlek?
Men gör dom storlek 32 lär dom ju se till att det finns folk med 32
som faktiskt passar i dom? :P Visst det är säkert skitsmickrande
för dom som har 34 + att passa i 32or numera. Men vafan.
Vi då? vi småfolk? Aja fan, weird.
Alla har nog det problemet :P


Kurvig?


Spinkig?


Strlk: 146-152 på barnavdelningen xD Så snygg. I ryggen med.
179:- och då var ju skärpet med. Det är ungefär vad bara skärpet
kostar på vuxenavdelningen :P

Kommentarer
Postat av: Timothy

Alltså, du är superdupersnyggastihelajävlavärlden Soffy! :O miwmiw <3 :$ och du är inte spinkig, slimmad eller tight kan jag gå med på, men inte spinkig! :P kramz

2010-05-11 @ 16:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0