Insåg

en sak idag. Jag MÅSTE börja träna.
När man väl tränat förr, och slutat.
Det är där faran ligger, för då blir man inte nöjd med
någonting sen när man väl slutat. damnit!
Idag har jag sår i gommen och ont i halsen.
Jag använde näs-sprayen igår. Jag ser ett mönster.

Jag och Sannah var på stan idag! Hon väckte mig ur min koma.
Krajj :< Men det resulterade i good stuff iallafall.
Hon kom hit och drack kaffe & åt macka, sen drog vi!
Varför är det förresten alltid så att alla trosor blir "gamla" samtidigt?
Man ba "men dom här gamla fulingarna" tänker man när man öppnar lådan,
"Fan gör dom här?" Men jag slänger dom inte. Dom får ligga där.
Ifall att.. typ? så använder man dom fina iallafall och låter dom andra ligga.
Jaja. Jag har nya trosor idag iallafall. Jag veeet, jag vet löjligt med all denna
cupcake hysteri, men kom igen. Dom var ju JÄTTESÖTA :>



Liten sommarklänning/vardagsklänning sådär. Snygg tyckte jag!

Så jävla sköna harems-brallor. Jag vet att dom känns helt weird och ser weird ut ibland.
Men jag älskar näre är sådär mjuuuuuuuuukt och luftigt.
Vill fan ha dom nu när jag tänker efter.
Men jag köpte dom inte. Annan dag.

Nu sitter jag här med en kopp kaffe, har skitont i halsen, ett sår i gommen
och börjar fundera på om jag ska lägga mig ner och göra tvångs-situps...
Maybe later.


PUSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0