Lack of time!

Sorry för dålig update.
Har haft fett dåligt med tid.

I veckan har jag jobbat hela jessikas dag-pass
och mina nattpass så jag har jobbat dubbelt,
jag var ledig på lördagen öhm ja... igår alltså och
idag jobbar jag dag och natt igen.
Då har jag jobbat natt åt anki, en vecka åt jessika
och natt och dag åt Sannah. Det lär inte bli helt fel betalt?
Plus att jag ska få betalt för två nätter som jag inte fick betalt
för den här månaden. Jävla tur att man har koll :)
Måste tänka på pengarna nu för annars bryter jag fan ihop.
Går ju upp på 80% fast nu och då äre kul att jobba tusen procent
dubbelt också :P Inte. Men ye.

Jag har fått allas Mary Kay saker! så i veckan så får ni dom :)
Tänkte åka ut idag men nu blev det ju dubbeljobb istället.


Jag i fredags! på fest :D fast ja.. inne på frosts badrum ;)



Fina färger va? Såhär kan man göra med ögonskuggorna! Sätta i en compact ;)


Nu får det gärna bli sol så jag kan flasha benen med det här.
Luktar APgott!

Men nu lär jag kila till jobbet... So long.

Kommentarer
Postat av: :D-K /Dennis

Du är duktig :D Pengar pengar pengar! Å söt också ^^

2010-05-04 @ 12:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0