Snorkling & snus.

Ska inte det här inlägget handla om.
Alls.
Men det kan vara roligt att ha en bra rubrik!
Japp, jag tyckte den var bra.

Hej Drul!! Hej alla andra! Du läser min blogg,
jag är Druls numero uno.
Bloggare alltså. Mäkta stolt över det ska ni veta!

Iallafall!

Såhär snygg är jag när jag sminkar mig med min champagne compact från MK.
Riktigt RIKTIGT nöjd med färgerna! Jag har även en förfrågan att utfärda!
Jag behöver några prov-personer att köra mina första facials på!
Det du ska göra är bara att vara lite "modell" när jag sminkar dig snyggt!
Det låter inte så farligt väl? Låt mig prova och lära mig! så att jag kan köra
makeup klasser sen ;) Så får ni boka en sån! Det vore väl kul?
Massa smink & 3 kompisar? Eller hur?





Vi gjorde Tacos här om dagen! Diza är givetvis med på förberedelserna
genom att kolla så vi gör rätt & smaka på diverse saker för att se om det är OK!


Diz looks no good :<


Diz one tastes OK, u may use this for foodz


En gurka i varje tass och ändå finns det saker att lukta på!
Det är jobbigt att vara katt i detta huset.



Kom ihåg att boka klass denna månad!
Värdinne gåvan är ett valfritt lipgloss i valfri färg!

Kommentarer
Postat av: Maley

Oooh, coolt! Jag kan väl vara en prov-person! :D

2010-05-16 @ 20:56:41
URL: http://maleyeriksson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0