Sommar!

Den närmar sig! Värmen är inte riktigt här, men blommorna,
gräset, pollen, myggorna och molnen infinner sig!
Nu väntar vi bara på att den där hettan ska komma.
Och nu vill man hur som helst inte sitta inne på fejjan eller blogga.
Man vill läsa och promenera och göra ute-saker.
Iallafall jag! så det går extreeemt trögt här ;)

Jag har iallafall massa klasser bokade, ska bli skitkul att träffa er alla!
I sommar ska vi också köra på SPA-klasser! så tänk på att boka en sån :)
Vore det inte mysigt? Det tror jag nog ;)

Iallafall så har det vart en LEDIG helg för mig och jag har njutit till fullo.
Jag har läst bok,vart på fest, sett film med Sterre, bakat muffins, kollat på balen,
ja, allt möjligt skoj har jag gjort!
Idag var det Mors dag! Jag gav henne en sockerskrubb som luktar supergott!
Hon blev glad (: hoppas hon blir det när hon provat duscha med den också!
Sen bakade jag ju muffins! Med glasyr och allting. Receptet var ju egentligen inte
på muffins, men jag modifierade det efter mina egna behov, skillad som man är.
Resultatet blev fan Amazing!




Jag var och spreadade my love till Mamma, Simon & Sannah,
Mormor & Morfar, Sterre, Monika, Simon, Niklas, Adde & såklart mig själv!
Och ändå har vi 4 muffins kvar typ! Gött. Mormor blev så HIMLA
glad när jag kom förbi, jag fick världens kram. Det var gull :D

Såhär snikk var jag i helgen.


Jag var bäst på kubb också. Shit. Vilken mästare? Iallafall ett tag!


Såhär stiliga var min lillebror & Danni på balen. Sååå fina!

Mer kan vi ta sen, nu måste jag haxxa lite. Sen kaanske jag hinner läsa lite innan
jag ska sova, för imorrn är det jobb dag & natt igen gott folk. Puss!

Kommentarer
Postat av: detzi

stiligast skulle jag vilja säga ! danni är rolig att sminka :D

2010-05-31 @ 01:04:09
URL: http://detzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0