Tiden.

Det är den 7e idag.
Vilket betyder att det snart är den 10e.
Som betyder att det snart är den 20e.
Som betyder att det är 5 dagar kvar till lön.

Man ska vara positiv har jag hört.

Vilket jag är. Jag sitter här och väntar på att jag ska våga
ta den där förbannade nässprayen igen. Det är så JÄKLA äckligt.
HUR kan ni bli beroende av sånt här ÄCKEL?! hur?!??!
Det är iallafall dag 2 av att inte äta något sockrigt osv och det funkar.
Man kommer på lösningar på allt. Jag är iofs en sån som inte tänker
utesluta allt gott för att man vill bli nyttig, skulle aldrig säga "inget mer
godis, pasta, bröd,sås" lala. Man får väl göra nyttigare grejjer? eller äta ooftare.
Så gör jag iallafall, men sen har jag aldrig behövt gå ner i vikt osv heller,
skulle jag behöva det skulle jag nog kunna skippa det mesta.
Men just nu sitter jag här och käkar mandel och några russin. Gött.

Adde, stolt över att hamburgaren passar bra i brödet :D

Hamburgare med grovt bröd. Det grova brödet rostar jag i ugnen,
jag gör nästan alltid så för att 30% av sockret i brödet försvinner om
man rostar, så tänk på det! Det där var ett färskt bröd från Ica maxi.
Morötterna är bra att lägga till till i stort sett allt, gott också.
Sen gjorde jag egen BBQ/mexikansk 'dressing' av philadelphia.
Den vart SÅ god och jag äter ju ingenting med majonäs, för jag hatar det,
så då är det lika bra att göra en egen MKT nyttigare :)


Vart helt sanslöst trött och slut idag. Haft ont i kroppen och halsen blir bara värre.
LITE trött på det här nu. Men jag vägrar bli sjuk, då är allt extrajobb jag jobbat
helt in vain. Och därför skulle jag aldrig sjukanmäla mig. Än så länge iaf. Haha.


hahah fyfan vad sur & trött jag ser ut. Kanske för att jag slutat med sockret
och inte är helt 100% kry iofs. xD


Har kanske glömt att berätta att vår lilla honkatt Diza är kåt som ett djur just nu.
Japp, hon löper. Har hört att andras katter rivigt ner saker och bajsat på golven
och hållt på och äcklat sig men något sånt har vi inte vart med om.
Hon "bara" SKRIKER med all kraft hon har i sin lilla kropp, gnäller och trycker rumpan
mot garderoberna här hemma. Lite lagom jobbigt att man vaknar varannan timme
om natten av att gaparN är igång igen.
-HÅLL TYYYYYYYYST skriker adde.
-HEWOOOOOWW skriker hon tillbaka.
-HELLOOO? skriker jag.
-HEWOOoooOOOOoooww skriker hon tillbaka.
Jätteroligt. Eller?

Hon är rätt trött och sur också. För att hon inte får träffa en trevlig hankatt
om nätterna, och dagarna. Så hon ligger mest ute i hallen och sover/surar,
när hon inte går runt och skriker dvs.


Surar

Diza med sin favorit-bh som hon hämtar ur lådan varje natt.
Jag lägger tillbaka den, hon hämtar den. Så är rutinen.

rädd?

Ska snart iväg och jobba för 3e gången idag. Skulle vart 4 ggr,
men ett tåg är inställt (YAY!) så det blir lite lugnare iaf.
Hoppas det INTE är 7 vagnar som det var på dagen.
Isåfall avlider jag på fläcken. Adjö.

Kommentarer
Postat av: :D-K /Dennis

torkar bort fläcken ;P Haha xD

2010-05-08 @ 09:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0