Badhuset!

Var till badhuset med mina kusinbarn & min kusin Eva! ;)


Det var lilla Tildes första gång på badhuset!


Jag och Joel utgjorde ett team!


Vi åkte kana! Tjohooo skrek vi!


Vi simmade ut en sväng, det var iskallt!


Jag gjorde kanin-minen och min mascara rann.


Joel :)


Inuti den blå rutschkanan!
Alltid lika snygg ;) ...


Joel tog kort på min hand :D haha!


Joels storebror Alexander!


Och lillasyster Tilde :D


Sötkaka :D


Vi åkte forsen där ute, runt runt runt runt runt :D runt.


Jag blev utnämnd till Sjöhäst (Soffy of seas)
Och ingen är fan snygg när man badar, så inget dömande här!


Tog mig ett sista dopp i barnpoolen med Tilde & co.


Tilde åker på en val innan vi ska åka :D


Alexander innan vi åker :> och sluutligeeen...



Min kusin Eva & hennes Tilde!
Tack för en superkul dag :)

Kommentarer
Postat av: Dennis M

De roligaste är å försöka gå baklänges i forsen ^^

2010-11-04 @ 21:13:03
Postat av: Elina

Super söta! Och skitsnygg bikini sofie var har du skaffat den? <3

2010-11-04 @ 23:34:34
URL: http://www.minstildagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0