Sailor-Blog

Ohoy!




Planerar inför halloween-festen!
Men shortsen matchade inte så bra!


Massa smink senare, och dåligt ögonfrans-lim :P


Sådärja, lagomt improviserat tillslut!


En sexig djävul :D


Och finaste ängeln!


Mmhhh :>


snyggaste faraon!


Jag träffade syster där och då umgicks vi mest hela tiden :>
Det blev syskon + syskon helt enkelt :D haha


Jag fick ett KLÄM på roven, en random kille kom fram till mig och sa att jag var skitsexig,
två killar slogs om mig, ooch jag har nog aldrig blivigt så stött på haha.
Sailor alltså, det funkar!


Kommentarer
Postat av: Dennis M

OMG Saylor Soffy is hot stuff :D

2010-11-08 @ 17:02:52
Postat av: Anonym

vill också ha ett nyp i rumpan visst blir man glad då!

2010-11-09 @ 11:05:53
Postat av: Soffy

yääää!



Haha, ja nyp och nyp vettefan x)

2010-11-09 @ 11:17:24
URL: http://soffy.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja, jäklarns snygg sailor! :D

2010-11-09 @ 15:27:50
URL: http://fatshionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0