Stilettos & Broken bottles

I helgen var jag på 50 års kalas hos min moster & hennes man!
Han fyllde 50 :)


Jag hade iofs strumpbyxor på mig också!
För att se lite barnvänligare ut :P


Var någon tant som var & ruckade och slet mig i håret,
sen sa hennes karl att jag var väldigt rödhårig,
då började hon skrika att jag minsann hade blekt det och
hade löshår och allt möjligt över hela festen xD
Weird woman indeed.


Mamma dansar :D I den glittriga toppen! Och Anneli i den blommiga!

Sen var alla och tog mig i håret och sa att dom älskade det och höll på :P
En kille kom fram till mig och sa " JAG ÄLSKAR!!!!"
Trodde jag skulle dö, tills han en halv minut senare avslutade med
"... DITT HÅR!!"
sen kysste han mig mitt på kalufsen. HAHA x)


En annan random kille från min gamla skola för typ 88 år sen
som stalkade mig nästan hela kvällen också. Och jag är en typisk sån person
som aldrig kan få någon att fatta att jag INTE är intresserad :P
Hur många ointresserade MM måste man klämma ur sig?


Sen var jag homie-girl med min nya favvotröjja & kollade på film fortfarande full.
Awesome.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åååh du ser ut som en liten docka! :D Just gotta love it.

2010-11-15 @ 18:47:36
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0