Stuff.

Sitter här och försöker skriva något utan att få Dizas feta rov på armarna.
Det går sådär...


En snabbkyss.

Har iallafall spenderat mina sista slantar på gymgrejjer & ett nytt linne.
Det var behövligt. Jag gymmade i cashmirlinnet dagen innan.
Det är AWESOME. Men jag borde kanske inte gymma i det?


Såååå <3


Det här är mitt nya iallafall och jag är supernöjd!
Köpte även lite andra grejjer, ny xplode tex, fast utan
socker, kalorier och massa tillsatser och den var MYCKET
godare, vilket är rätt galet... Vad är gott utan socker & kalorier?

Nu ska jag iallafall sova, imorgon är jag leeedig somfan så jag ska sova,
kanske städa? och försöka göra något.. Kreativt. Hm (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0