En vanlig dag.

Dagjobb -> Turistbyråjobb ->
Körskolan -> Hem & laga mat ->
Gym -> Nattjobb


Men idag har jag hittat på lite annat bus!
Plus att jag har varit superledig ;)
Sååå jag sov rätt länge & låg och drog mig i sängen ett slag,
sen drog jag iväg i regnet till körskolan och nötte hjärnan av mig där,
sen åkte jag till badhuset och simmade, frös & badade bubbelpool,
och efter det drog jag till gymmet där lillebror körde världens jävla pass.
"Du får dricka efter du gjort 8 st!"
BAH. Jävla röv. Men det är bra ;)
Han borde bli personlig tränare bigtime.

Nu har jag slappat för jag vart dödstrött av allt tränande idag
så därför är jag seg idag igen med bloggen :X
Plus att jag har glömt kameran hos mor min .

Lek med mina mobil-bilder så länge!!


Lillebror plockade hem tusen godsaker från praktiken.
Jag mamma och Sannah blev lyriska! och mätta ;)


Fas B jävel.
Testade förra veckan och failade 2 ggr xD
Testade nu & fick ett fel! WIN WIN WIN!


Kakorna kanske sätter sig på rumpan?
Isåfall har jag gymmat bort dom by now.
Hoppas jag :D
Hörs imorrn lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0