Förlåt!

Att jag varit så seg mina darlings.
Jag har varit busy busy girl!

Nu är jag tex ledig! Och har mensvärk som en JÄVEL.
Därför har jag mest legat i sängen hela dagen.
Sen tänkte jag gå upp och kirra mig iordning inför gymmet,
så BLIRE inge gym idag :((( FAKK.

Anyhow. Genomgång av helgen?


Nackskydd är väl inget jobbigt tänker ni.

På Fredag skall det:
tas bort 1040 nackskydd
Sättas på 1040 nya nackskydd
plockas 1520+ soppåsar
Torkas 1520 bord

På hela helgen skall det alltså:
tas bort 3120 nackskydd
sättas på 3120 nya
4160+ soppåsar
Torkas 4160 bord

På våran jobbvecka:

6000 soppåsar
6000 bord
tappade tyvärr bort nackskydden räkningen här :p
Men iallafall! 78 vagnar på vår jobb-vecka.
78 vagnar att moppa, dammsuga, torka, tömma och fylla på.
156 toaletter från golv till tak.
156 toalettrullar 156 handpappersgrejjer.

Behöver jag fortsätta? :P
Så lätt var det!
Inget sitta på en stol och kolla på när någon maskin gör det inte.
Eller inget stå vid en kassa och blippa, osv osv.


Men har man viljan så klarar man av det också.
Även om kroppen inte alltid håller med. ;)


Kommentarer
Postat av: Timothy!

Duktig du är, beutiful hard workin' woman! :D <3

2010-10-06 @ 23:24:08
Postat av: Jessica

Att du orkar räkna (;

Räknade du sticken som är jobbigast av allt? :p

2010-10-07 @ 03:15:26
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0