Shop plx.

Det blev inget VIP-topshop visning för min del.
Fast att jag var bjuden! Jävla skit.
Ingen kunde följa :( blöööö.
MEN! såfort det kommer ut massa stuff jag vill ha blire shopping!
När jag har råd dvs. Men jag fick lite födelsedagspengar way!

Jaja. Nu ska ni få se några saker jag bara är lite sådär sugen på.
Bara för att. Inget wow.
Mina wow lägger jag inte ut här, för ni får inte köpa likadana!
Mwahaaa. Evilsoffy-of DOOM


Jag vill ha ludd-boots. Jag vill. För det är snyggt.
Luddmani-here I come!


YSL-wannabe klackarna är väl awesome.
Har man inte råd med the real deal, duger dom bra som ersättning.


Klänningen är SUPERSÖT, men jag vet inte om mina boobs hade hållt upp den.
Jag använder aldrig klänningar utan band. För jag vill ha urringning.
Det är snyggt om man inte har dubbel D nämligen.

Nagellacket från Paul & Joe hade gäärna fått pryda min byrå. Så cute!

Sadelväska vill jag ha! Det är awesome.
Hade nog passat till min fina jacka också!
HOPPLA POLLEN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0