Inte alls bra.

Det här är inte alls bra!
Jag är upptagen. Shit också.
Men jag har fått lov att städa och träffa folk,
gymma och beställa pappas gravsten.
Men nu är det gjort och den blev jättefin tyckte jag.

Igår var jag ut också! Det var skitkul ärligt talat.
Fyfan vad skoj jag hade! Drack shots med Sannah
och spillde ut hälften på mig själv för jag trodde att
jag kunde ta hela shotten samtidigt sådär coolt som
storasyster gör! Det hela slutade med att jag var skitcool
med grön kamikazeshot rinnandes längst hakan på mig.
Gulligt va?


Min outfit var,
Nya leggings från JC med fickor & skinndetaljer.
Top från asos med halterneck knäppning
Mörklila skor från asos med korkplatå


Det är verkligen höst ute nu. ISkall jävla höst.
Och snart är det vinter, typ... imorrn.


Körskolan blir tråkig efter ett tag. Då råkar oftast Sterre illa ut.
Eller ja, sterres hand iallafall!

Vi får höras mer i veckan! då ska jag minsann ha tid för er! somfän.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0