Lite olika.

Om sanningen ska fram har jag grinat mig
igenom hela den här helgen. Den har varit KISS.
Allt har varit jättejobbigt och jag har varit så jävla slut.
Pallade helt enkelt inte mera. Usch och fy.
Men sånt där orkar jag inte med, veckan
ska bli bättre, det måste den.


Öga ett


Öga två


Hata moppgolv.

Det finns iallafall vissa saker som fortfarande roar mig!


Ursäkta? Vilken planet kommer hon ifrån?
Om du vill ha hoe-stilen så måste du skippa jeansen tyvärr.
Och louboutin skorna. Och chanel skärpet.
Och JA vi ser att du äger ett chanel-skärp. WOW!
Men den här outfiten är så tacky att jag vill grina. Eller skratta.
Eller gömma dig djupt under jord. Stackars Emelie.
Vilken total miss. I ett mode-magasin! Så pinsamt :D


Min nya locktång från senaste inlägget? YES SIR.
Fräsh för att bilden är tagen i veckan då jag var ledig? YES igen.


Åhh ge mig smink och fint hår och allt.

Jag just nu

Och jag tänker inte komma fram härifrån förrens jag är fräsch igen.
Haha, jag ser ju lika tacky ut som Emelie där uppe på bilden.
HUva!


BTW


Älska älska ÄLSKA Mulberrys nya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0