Helg.



Så! Helgen är över. Tågen har åkt.
Jag sitter här med ett glas rött och tänker på hur underbart
det var att slippa sticken i fredags.
Visst, jag har kastat lite saker ändå & skrikigt lite ändå,
men ingenting gick sönder och jag började inte storböla.

Min MK beställning är påväg och mina hemlisar också!
Det är det som kommer peppa mig resten av veckan
med dag och natttt, dagggg och nattttt jobbb.
Min farbror ringde och direkt när han lagt på luren
fick jag lov att vrida på vattnet och gråta i handfatet
i en sisådär 30 sekunder, vilket är mitt maxgråt numera.
Jag kan inte gråta längre. Jag vet inte varför?
Hur som helst är det för att han påminner så mycket om pappa.
Så det känns weird på något vis. Eller jobbigt. Eller ledsamt.
Eller allt på samma gång.


Jag borde även gå upp supertidigt imorrn & dra till körskolan.
Men det är så superdrygt att inte sova, jobba dag & natt och sen köris,
så jag vet inte riktigt om jag kommer orka med mig själv.
Ja, jag får se om jag tar mig upp.
Duscha måste jag också och det tar ju timtal.
Suuck.

Hejdå, vi hörs imorrn.

Kommentarer
Postat av: Leif Sundberg

Shit. Lider med dig. Har inte landat själv. Stunderna med Henry på nätterna när vi snacka om livet och vad som är viktigt är bland det som påverkat mig mest i fortsättningen av livet.Tiden läker alla sår ahhh Tjena. Sköt om dig.

2010-10-31 @ 23:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0