Comatose

Kan nästan förklara mig idag.
Det började med hjärtklappning igårnatt + lågt blodtryck,
efter sisådär 40 minuter började jag känna lite småpanik.
Jag fick iallafall virra runt i lägenheten lite och vara vaken så
gick det över, det verkar bestämt vara sängen som ger mig hjärtklappning.
Awesome.
Lär väl kolla upp det förstår jag.
Jag hatar akuten, Jag hatar sjukhus.
Awesome.

Tre timmar hann jag sova innan klockan ringde och jobbet var på G.
Jobbade och sen blev det en pizza som jag och adde delade på, sen
skulle jag vila och somnade totalt i två timmar.

Nuu har jag varit på gymmet med lillebror, första gången efter förkylningen,
gick jättebra! Har inte sänkt mig alls. Var jävligt jobbigt, tror jag har lågt
blodtryck igen för jag är väldigt väldigt snurrig.
Men jag är pepp inför att fortsätta gymma i veckan :)

Jag imorse :


Btw, Jackan är en tidig födelsedagspresent från mamma & jag ÄLSKAR den!
Och henne såklart ;) Varit sugen på en pilotjacka sen tunisien och nu
äger jag faktiskt den snyggaste jag sett! Awesome Mamma <3

Nu ska jag ta ett bad innan jag ska börja cykla till jobbet & jobba natt!
Hörs laturz loverboys & girls

Kommentarer
Postat av: Sterre-mamma

Lågt blodtryck och hjärtklappning kan hänga ihop. Behöver inte vara farligt, men är obehagligt, jag är själv "sån". Förresten, dricker du mycket kaffe? Kaffe kan driva fram rejäl hjärtklappning. När jag drog ner på kaffet ordentligt så blev det mycket bättre! Var rädd om dig! Kram!

2010-09-28 @ 22:09:07
Postat av: detzi

du är ju alldeles för söt !! ... btw, jag är en trogen soffy-blogg-läsare, haha.

2010-09-29 @ 01:21:15
Postat av: Danni

Fy fan vilken snygg jacka !! Vart har mammma hittat den någonstans? :)

2010-09-29 @ 07:10:36
Postat av: Bettan

svar: du kan ju få en kattunge om du vill;) hihi

2010-09-29 @ 19:08:32
URL: http://roseofdespair.blogg.se/
Postat av: Elina

Gud vad fint håret är på bilden!! Blev skit bra med toningen jue!

Komentera min blogg :)



pusspuss haaj

2010-09-29 @ 20:13:36
URL: http://www.minstildagbok.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du får ta och ta hand om dej och inte stressa så där en massa du får ju int ejobba ihjäl dej du måste ha tid att andas kvinna!! :D Älskar verkligen din blogg och du är världsvacker, så ta hand om dej nu vi vill inte se dej på nå sjukhus den närmsta tiden ;)

:D Soffy rocks!!

<3

2010-09-30 @ 20:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0