Hej lovers!

Igår ville jag slänga cykeln i ett dike.
Dumpa den helt enkelt. För jag hatar ju att cykla!
(Iaf om cykeln ser ut sådär, när man ska ha röven i vädret och snoken i backen)

Jag- Jag dumpar den nu! Nu kastar jag den i diket! Får jag det??
Sterre- Är den din?
Jag- ... Jaaa ... Den är min!
Sterre- ... Det är den ju inte alls?
Jag- FAAN OCKSÅ! Jag tror inte du vet hur arg jag är just nu!
Sterre- :)

Varför berättar jag sånt för honom? Annars hade cykeln kunnat ligga i ett dike nu.
Istället står den utanför min dörr igen och jag har fortfarande blåmärken i röven.
Hates it :x


Åhh hej kaffebryggare på timer, kokar du åt mig en sisådär 20 över 9?


Im Alive!

Jag kör på den där "sportiga looken" idag!
Inte alls en bra ursäkt för att få ha mjukisbrallor och långfillingar på sig.
Brallor- Gina
Grön collage-tröja- Gina
Blå collage-jacka- Cubus


Hjärta ögoncréme med ljusreflekterande pigment <3

Och vet ni va? jag kan inte sluta tänka på cykeln för 4 pix.
Jag är kär i den och jag saknar den, varför kan den inte vara min?
och varför i hela världen är den så DYR? Muu alltså.
Jag skulle banne mig köpa ett par matchande gummipjucks.
Bara den vore min!



New stuff! Smyckesskrin... Kind of? Och en liten mini byrålåda!
Fast jag köpte två, och en ska jag nog ha i sovrummet.


STaaff.

Kommentarer
Postat av: Adde

Köp cykeln for fan!

2010-09-01 @ 11:42:58
Postat av: M

Haha nu fick jag mej ett litet garv då jag läste om du förbannad du var på cykeln. xD haha!



Sv: Åh vad söt du är! :] Dom hjälper nog tror jag :], måste bara ta den här större dosen nu i en eller två veckor, kroppen vänjer sej typ efter någon dag bara. Men första dagarna mår man inte så jättebra, men det funkar iallafall. :] Puss! <3

2010-09-01 @ 11:45:07
URL: http://meeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0