HEJ.

mina lovers!

Det har vart en händelsefull helg, kan man säga!
Jag blev flirtad på. Och mer än så törs jag inte säga för han läser min blogg!!
Haha :D

I helgen har jag även städat på riktigt bra trots mensvärken från helvetet,
jag tror också jag borde få sånna där piller för min PMS, jag blir ju riktigt jävla
odräglig, jag orkat knappt med mig själv!
Vänta nu... Ska jag grina nu? Eller är jag arg?
Är jag BÅDE OCH?! men vafaAAaN SOFIE LAMPINEN!!!!!

Jävla tur att det är svårt att dänga sig själv, och är det inte svårt så ser det ju bara löjligt ut.
Och löjlig är ju det sista jag är. Såklart.


Jo just ja! Jag är rödhårig igen, såklart! Så länge varade det ;)


Nu är jag pisstrött och lär lägga mig för att jag ska gå till jobbet imorrn eftersom min cykel suger pung.
PUSS PUSS!

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Ja om man ändå kunde få piller för sin PMS. Jag blir helt dum i huvudet, klarar fan inte av mig själv och tycker så jäkla synd om Anders här hemma.

2010-09-06 @ 08:31:00
Postat av: Soffy

Men jag tror man kan det! Haha ja samma problem här, sååå jag tror jag borde höra!

2010-09-06 @ 21:48:02
URL: http://soffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0