Klippt och skuret!

Tjabba.

Idag är jag en klippt tjej!
Men det har inte alltid varit så förstår ni!


Ablablabla, på jobbet! Peace!


Adde på besök i mitt kök och jag ser ut som fröken kanintand! NVM ;)


Masu med fisheye! Haha :D Wuuut??!


Kom hem till Mamsi igår efter klippningen och åt Tacos & träffade min kusin & mina kusinbarn!
Fick mysa lite med Tilde :>


Sen var jag på gymmet med bror min (;


Snygging den där lillebrorsan ;)


Mitt halsband inköpt i Tunisien. Såå nöjd! rly :>
Snyggt där med lite hårstrån från klippningen, men dom var everywhere!


Snygg i håret blev jag iaf och jag är skitnöjd ;> Såå skönt att slippa
sätta upp det i tofs hela tiden, nu ska jag bara bli av med den vanan :P
Förutom på jobbet och gymmet, där det faktiskt behövs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0