Meow.

Rivstart!

Alla blir ju rädda såfort man för fram vad man tycker,
ungefär som att mitt moderat ogillande var nytt, pfft.
Jag har läst om politik sen jag gick på stranden och tyckt att det var intressant.
Men det är så, alla får ha en åsikt - så länge man inte uttrycker den!
Ogillar speciellt när det ska bli debatt bara för att någon inte är påläst,
ska jag sitta här och predika om hela svenska lagen bara för att någon är
för lat att ens kolla upp det och ANTAR att det den personen skriver är rätt?
Sluta googla mot slutet, det är bara pinsamt uppenbart.
Läs på innan du wajnar nästa gång.

Nog om politik nu, det verkar ju vara folks ömma tå hur som helst.

Jag idag!


Woho, toalettsoffy strikes again!


Like the way it´s poppiN?


Ont i halsen still :E wäk wäk.


Soffy ist omtyckt, soffy gets flowuurz ;>

Mwihihi!


Idag har jag vart good girl och cyklat mora runt ungefär, först jobbgrejset och
sen var jag på körskolan direkt efteråt, det var långtråkigt men gick väldigt bra
för jag har inte läst nästan någonting i boken eller så, men kunde rätt mkt ändå :P
Vi får väl se hur det går sen när det drar igång på riktigt.
Känner mig rätt nollställd till & från.
Nu har jag precis kommit upp ur sängen och känner mig dödstrött :P
Går på 4 timmars sömn numera och det fungerar inte great, så jävla stressad
och cyklar som ett gehu och blir svettig och irriterad.
Just när jag är stressad sätter mitt humör igång X tusen så jag skrämmer väl
iväg alla jag råkar träffa på kan jag tänka mig :P Men men.
Jag har ju fått blommor iallafall ;) Så pojkarna gillar mig än. HA :D

Och om TVÅ veckor fyller jag år! Vad säger ni ? Blire fest eller?
Det tycker jag. Nu ska jag dra till jobbet för lillebror frågade om jag ville ha skjuts dit!
Så fick jag ta med cykeln på cykelstället. AWESOME lillebror I tellz you!

Puss adjö era SMALISAR <3


Kommentarer
Postat av: Jessica

Om det var mig du syftade på som googlat på slutet så är det inte så. Jag läste tidningen på jobbet bara och tyckte att Aftonbladets grej var en bra sak (:

2010-09-21 @ 13:11:24
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0