Ohh lordy.

Vilka jävla as ni är. Men snacka på förfan, hahaha, säger jag!
Fattar ni inte att ni är mina största idoler?
Ska ni ta tag i mitt körkort nu också? Är det seriöst det värsta ni har på mig?
Jag skäms över er. Fyfan så jävla pinsamt att vara på någon om att hon inte
har körkort när hennes PAPPA DOG och hon tappade all lust, för allt.
Ni om någon borde veta bättre. Jävla as är vad ni är.
Haha, ja låter det så, så GOOD jävla RIDDANCE!

(ni måste antagligen googla det också ja)

Skitsamma! Jag är på jävla bra gång iallafall,
första gången på datorn utan att ens ha
öppnat boken, 64 rätt och 6 fel, wohooo.
Så jag lär väl klara det här körkortet kissigt jävla bäst ändå? ;)
Sen ska vi väl se om vi inte kan skaffa en snyggingbil att glida runt i?



Snart ska jag till moster på kalas, och sen vettefan vad jag ska hitta på (;
Diska lite kanske? Och imorrn blire LAGRET tjohoooo ;D

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det finns väl folk som äldre än dig som inte har körkort? :/

2010-09-22 @ 20:05:46
URL: http://kinne.blogg.se/
Postat av: Mikaela - livet med 2 diagnoser.

Fy fan vad irriterad man kan bli på folk. Jävla fittor.



Jag tror att du kommer att klara det galant! :]

2010-09-23 @ 23:41:10
URL: http://meeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0