Pippi Lampinen?

Så!
Igår gick jag en och en halv mil och jobbade natt!
Jag kan erkänna att det känns i mina lår och min rumpa idag.
Men det är chilledddddddddddddddddddd njjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj,
lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
.

Ja, hej Diza. (Avbryter mig alltid när bloggen kommer fram, då ska det mysas)

Åhw myys


Mys här ocksååå


Lite mys i mitten ocksååå


Kloa mamma i halsään, mhhhh :>>>

Så. Nu är hon klar.

Iallafall, efter min långa vandring och jobb så gick jag hem och sov.
Sov som en döding och vaknade med smärta i hela kroppen, tillåmed nacken!
Men jag har faktiskt : Städat badrummet, dammsugit, gjort rent kattlådorna,
tvättat 5 tvättar, lagat mat och diskat lite. Kanske blir mer om jag orkar mer idag!
Jag är faktiskt hungrig igen så, det märks att man hållit igång.

Imorrn har jag tvättid igen också, så sorry om jag inte hinner ses så mycket darlings,
för sen på torsdag har jag klipptid och sen ska jag spela och sjunga med Anna!
Sen börjar mitt jobbmaraton med dag & natt tills nästa tors, och då kommer jag inte
ha supermkt tid, till någonting :p


Hålla mina små tassar på båda sidor av mammas huvud!
Så näe, man fick inte vara ensam särskilt länge :P


Mysisen som blivigt så tjokk sen hon var liten :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0