PoW!

Du tror kanske att jag läser din blogg, men det gör jag inte.
Så dom 4 personerna som gör det kanske hatar mig nu.
Men det är jag villig att leva med!
Skulle jag läsa den skulle jag förmodligen somna,
slå huvudet i tangentbordet och dö! Och DET!
Det är en risk jag inte är villig att ta!


Iallafall!
Jag håller på att inskola en ny kille på vårt jobb, Rickard heter han!
Det är så skönt att inskola Rickard, så går allting dubbelt så snabbt!
I början gjorde det ju givetvis inte det, för det är en del grejer att visa
och att komma ihåg, väääldigt väldigt många regler om hur man får göra
eller inte göra, och vilka saker som ska till vad.
Det kommer att bli en lång helg, oavsett om man är två eller inte, så
vi får se hur Rickard kommer palla med det! Men det ska nog gå bra ;)
Vi är ju trots allt två!


Svarta Jeans : Diesel
Svart Tunika : H&M
Svart sequin väst : Cubus
Halsband : Tunisien
Bangle i silver : Studentpresent ;)



Ni har förresten inte sett mina lovers sen Egypten!


Satinpumps med märket Aldo, som finns lite överallt faktiskt!
Ganska dyrt också, men i Egypten var dom på rea ;)
Dom är faktiskt RIKTIGT höga, tillåmed så att jag får ont i hälsenan ;D haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0