Regn!

Har ni sett hur det regnar ute?!
Nej, det har ni inte.
För ingen människa vid sina sinnens fulla bruk skulle gå ut
klockan mitt i natten och kolla på regnet.
Förutom dom som jobbar då och måste, då.

Jävlar vad säckarna samlade litervis med vatten,
jag blev pissblöt redan innan jag hade tagit mig hemåt.
Jag kastade skiten iallafall och la undan ena paret med dyblöta vantar,
tog mina torra vantar, går ut till cykeln, och kommer på att FAN...
Jag gav Sterre nyckeln när jag bad honom låsa, tog jag tillbaka den?
Neeej. Står min cykel låst och har Sterre min cykelnyckel? Jaaa!
Fan fan fan. Jaja. Jag smsar sterre att han måste komma med den,
medans jag börjar BÄRA cykeln hemåt.
Jävlar vad en cykel kan vara tung. Jävlar vilka vattenpölar och vilka regndroppar!
Mina mjukisbrallor var så tunga så dom var påväg att glida ner för rumpan på mig
vilken sekund som helst, så vattenfyllda var dom, när räddningen äntligen kom.

Nu har jag alltså burit min cykel över halva noretbron från SJ och cyklat hem i detta väder.
Mina lår, min rygg, mina armar, och min hals värker. Yeeha!
Behöver jag nämna att det var iskallt ute?
AYEYE, 1,5 mil cyklat, burit min cykel, jobbat 3 ggr, lagat chili con carne.
Jag är typ, stålmannens syster.

Nu har jag badat så nu luktar jag Mary Kay Coconut Lime ;) nom.
Tro om man ska smörja sig lite innan man hoppar i sängen?
Blir nog att läsa lite också kanske... Fast klockan är ju halv 5 på natten.
Morgonen? Natten? Vilket ni vill!
Faast... jag vill ju läsa?


FÖRE NATTJOBB



EFTER HEMKOMST
Notera gärna att jag hade luva på jackan som är vattentät men ser ändå
ut sådär i håret. Tillåmed mina trosor var blöta! :E

Men sådana trivialiteter rör inte stålmannens syster i ryggen. Nej nej!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Keep on going!! :P

2010-09-28 @ 22:12:08
URL: http://fightingfish.blogg.se/ny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0