Sent.

Jag har sovit lite i sängen redan.
Och nu är jag givetvis pigg... Igår natt låg jag bara och tänkte på dom
miljoners miljarders saker jag har att göra här hemma och försökte tvinga
fram sömnen genom att läsa istället. Först blev klockan 3, sen 5.
SEN kunde jag somna! awesome.

Idag är iallafall rumsavdelaren klar, Massa tvätt tvättad, en hel del invikt,
mattan är dammsugen och superren från allt katthår :P och jag har hunnit gymma!

Enda gången jag åker till gymmet fet i håret och osminkad är ju såklart cake där.
Att jag inte har vett i skallen att förstå att det är klart att han kommer vara där
när jag försöker smyga in osedd och osminkad. Bra soffy!
Så där stog han och sa Hej (jag heter cake och är snygg!!!!)
:D sa jag. Eller snarare :D .... Hej.

Nu har jag duschat och jag tänkte att ni skulle få sista bilder (kanske?)
på mitt svall, för imorrn ska jag ju klippa mig! Litegrann. Lite lugg. Åså.


Svart/vit cool-bit


pew pew.

Jag ska sluta lägga upp så mycket osminkade bilder nu också.
Jag har ju tydligen blivigt ett kap nu när alla sett att jag är singel.
Jävlar var sms jag får från random killar, vissa påstår att dom är Batman,
andra inte. Och jag tänker inte gå ut med någon som inte ens är Batman,
det förstår ju vem som helst! (; Andra använder ju facebook istället och är lite coola.
hahaha, awesome ju. Soffy Kapet Lampinen eller?

Ja. you heard me!

Awesome!

Nu ska jag ta min bok och HOPPA i säng, så hörs vi imorrn.

Kommentarer
Postat av: detzi

men HALLÅ !! jag blev singel, inte fick jag nå batman's heller .. jag fick 14 åriga gustav som vill runka i cam, typ.. nej. inte ens det fick jag.. jag ljög. detzi 'skräpet' holmberg ? ^^

2010-09-10 @ 03:18:23
URL: http://detzi.blogg.se/
Postat av: Soffy

Hahaha! Du är inte korrekt marknadsförd detzikex! Det är DET som måste hända!! :D

2010-09-10 @ 09:55:23
URL: http://soffy.blogg.se/
Postat av: Batman aka Drul

Du vet att ingen av dem kan vara Batman va? Du vet ju vem den riktiga Batman egentligen är...



I'm Batman Sagt med en väldigt skrovlig whiskey-röst

2010-09-15 @ 18:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0