Sjukare än mumin.

Det är fan sant.

Plus att min snok är rätt lik mumins. Fast röd.
Jag snyter mig ungefär 75,000 ggr om dagen, går på kortison-nässpray
och huvudvärkstabletter och kanske lite sinova.

Jag klarar inte ens av att sitta vid facebook och DÅ är man ju sjuk? (;
Fick sjukskriva mig från jobbet också, ringde chefis och han hörde nog hur jag lät.

Jag har ingen matlust alls heller, men nu måste jag tvinga i mig något, för äpple, en korv
och macka duger helt enkelt inte.

Men ni får veta mer sen, när jag lever! >.<

Kommentarer
Postat av: Sterre-mamma

Stackars stackars goa flickan :( Skit i chefen, ta hand om dig själv, ät gott och onyttigt ;) Krya på dig och kram!

2010-09-16 @ 10:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0