Smärta.

Jaaaa ni ska få dela min smärta här i livet.

JAG SER UT SOM ETT JÄVLA PENNTROLL I HÅRET.
Ett 15-årigt penntroll som försöker färga över svart hårfärg över sitt röda hår.
så jävla emo färg just nu, så jag grinar ihjäl mig här.
Det var väl passande?


Åhh ja, svart med röda slingor. SÅ FINT. SÅ EMO, så dööö :<

Och ni som tycker att det är fint och överväger att kommentera "Men det var ju JÄTTE fint"
halshugg er själva först. Sen kan ni överväga att lägga den kommentaren.
Allvarligt. Jag tänker INTE se ut såhär.
Väldigt rött var det på förpackningen och den stog bland RÖDfärgerna och hette
"Dark Chili", jo men vartfaan tog chilin vägen då?

Nu ska jag åka och jobba ihjäl mig. Men innan ska ni få lite bilder på min vackerhet tidigare idag.


Lyckligt ovetande om att färgen inte alls kommer se ut sådär i slutet av dagen.


Lyckligt ovetande i mina Cubus jeans. Ja Sara äckel päckel du såg rätt,
CUBUS. Och min pappa har inte ens betalat dom, det har jag gjort själv.
Du borde pröva det!


Krajjjjjjjjjjjjj.

Nu ska jag åka till jobbet. Adjö.

Kommentarer
Postat av: Maria

"Ja Sara äckel päckel du såg rätt,

CUBUS. Och min pappa har inte ens betalat dom, det har jag gjort själv.

Du borde pröva det!"

Hahahaha Sofie, du är väl för rolig du. Sant så sant.

Visst är det himla skönt att betala sina egna kläder o inte leva på någon annan.

PUSS på dig

2010-09-02 @ 21:47:19
URL: http://erikssonmaria.webblogg.se/
Postat av: Sterre-mamma

Jo, jag har halshuggit mig först :)

Sofie; har inte du fattat än hur jäkla söt du är?!?! Penntroll eller inte, röda slingor eller inte, ALLTING klär en skönhet :))

Döda mig inte nu...

2010-09-03 @ 14:30:29
Postat av: Jessica

Men hahaha, jag dog lite när jag läste vilken färg du kört på xD

Jag gjorde nämligen exakt samma sak. Däremot så är mitt hår fortfarande mörkt eftersom jag inte riktigt förstår det där med avfärgning (never tried) >< Kul när man sett fram emot hela sommaren att få rött hår igen ;/

2010-09-07 @ 22:01:10
URL: http://kinne.blogg.se/
Postat av: Soffy

Hahaha jess xD Wäääk. Man borde allvarligt säga till Åhléns eller nåt :P Den är ju inte det minsta röd! Enda anledningen till att jag fick röd/rosa slingor i var ju att jag hade röd/rosa hår innan det :P SJUKT DÅLIG FÖRPACKNING!

2010-09-07 @ 22:15:30
URL: http://soffy.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha xD Eller hur. Jävla pajasar >< Men du.. vart hittar jag avfärgning? Blir lite ledsen varje gång jag ser mig i spegeln :(



btw - jag är dålig på att komma ihåg att jag kommenterat, så jag är lite seg att leta mig tillbaka ;p

2010-09-09 @ 11:00:14
URL: http://kinne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det finns överallt där du hittar hårfärg! Står på förpackningen ;) det gör inget :D så länge du hittar tillbaks eventually! haha :D

2010-09-10 @ 09:57:36
URL: http://soffy.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hahaha, ja det är sant. Hittar gör jag med jämna mellanrum (; men jag är bortskämd med att folk svarar hos mig ^

2010-09-10 @ 16:54:35
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0