Tröttis.

Tja babes!

Lite trött idag, trots att jag har ricki-boi med mig är det segt.
Dag och natt, dag och natt, dag och natt.
Har inte haft tid att laga mat förrens nyss när jag kom hem heller,
har vart och jobbat och hälsat på Maley åså så det fick bli sent (:

Försökte ta det lite chill nu innan jag ska iväg och jobba igen
och mysa iväg med lite godis, men ifred får man ju aldrig vara :p
och det KAN ju vara rätt svårt att äta godis och sitta här medans
man har en katt på armen. Hon surade rejält när jag sa nej,
och kom givetvis på ett annat sätt att få mysa med sin mamms på.

(Ursäkta mössan, jag ska tona håret sen så jag gömmer det så länge x)

Myyyyys kattkram


Mysgoskrr krr krrr

Kommentarer
Postat av: maley

Aw, bättre goskatt än trostjuv! Sally klättrade och hängde i torkställningen och bestämde sig sedan för att stjäla ett par trosor! :P

2010-09-26 @ 20:51:18
URL: http://maleyeriksson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0