livetlivetlivetlivet

I BILD


Godmorgon jobbet


Roven var med också!
Sen hämtade jag ut mitt MK paket och mina WRECKERS <3
I paketet fanns bla nagellack i färgen Coral
2 die 4
Kan jag säga, snyggast i vår & sommar lätt.
Måste måla på imorrn!!!
(Just nu har jag MKs röda lack, suttit i 4 dagar nu
trots dag&natt jobb. Bästa röda färgen!)


Farlig chey i värsta bloggar-posen med wreckersen påååå!
såg ni att jag hade Litas på morgonen?
Gick 1km med dom till bussen. Haha jag är bäst!!
Högklacks-SM


Vandrar gatan fram


Ibland måste man få leka lite?


Skojar med Stefan & rör på foten
swoosh


Solsken gör mig lycklig


Du gör mig lycklig, och du luktar FETT gott. Mhhh.


AJ AJ ADJÖ

Kommentarer
Postat av: Anonym

De va en jäkla snygg bil med på bilderna där ;)) Nästan snyggare än killen!!

/ Morsan

2011-04-14 @ 06:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0