Sick.

Fan vad sjuuuukt.
Och jag passar ju i mina kläder, hahaha.
Jag vet inte vad jag trodde men det passar.
Dom flesta klänningarna också, iallafall utan bh.

Jag är så sugen på underkläder & bikinis och kläder också nu.
Vill ha nytt nytt nytt nytt! Tokig.
Först bestämde jag att jag inte skulle köpa nåt nytt innan den 1a.
Sen sket jag i det och köpte två bikinis & en body. Hahah. Awezum.
Märks väl om det passar, lär passa bättre än mina gamla iallafall.

Men bara grejen att kunna sätta på sig dessa skönheter:

Gör mig överlycklig. Innan skulle jag ALDRIG satt på mig nåt liknande.
Hahah, fett snyggt med brön ju. Shiiet.
Även om jag inte köpte någon av dessa, det var för dyrt :P
Kanske nästa gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0