Fo sho

Har för tillfället jobbet utlagt över 15 timmar.
Varje gång jag jobbar, 15 timmar!
Jag börjar halv 12 och slutar tre på natten.
Jag jobbar inte exakt varje timme, utan sådär lagom
så man hinner hem och käka, dra till gymmet en sväng
och sen jobba natten mellan gångerna.
Trevligt?
På lördag kommer även mina kära event vänner.
Jag önskar att jag kunde följa dom till oxberg
som jag ville men eftersom jag kommer jobba
från halv 12 förmiddagen INNAN och över tills nästa morgon,
(deras tåg kommer 06,00 & jag slutar 03,00 på mitt andra tåg)
så kommer jag helt enkelt inte orka mer än VS
eftersom tåget som kommer har 15 vagnar.
Jag kommer ha jobb utlagt på 20-22 timmar.
I sträck.
Och ni klagar på era jobb va? pf ;P
Näe men seriöst, känner inte en endaste person
som skulle klara av det här dag ut & dag in.
Jag är snart en av dom efter 6 år.
Stefan ska flytta till Västerås också,
jag ska givetvis följa med när jag kan.
Det är bara det att jag har fulla lägenheten med möbler & katter.
Hah.
Fattar inte hur jag ska matcha uppsägning på lägenheten
& försöka skaffa körkort eller någonting i den här röran.
Eller få dit mina möbler eller skaffa ett jobb utan körkort.
Jag fattar ingenting & jag kommer dö utan Steffi.
Bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0