KaBOOM

Ja, jag är fortfarande sjuk & har alltså massvis med tid,
allt jag gör är att må dåligt. Hahah.
Ingen mat får jag i mig heller :P Galet nog.
Glass duger bra istället :X
Måtte jag bli frisk snart!!
Lilla bebisen?
Idag när jag skulle släppa in Masu kutade hon RAKT ut,
hittade en vit katt & började slåss inom loppet av 5 sek :P
Jag blev typ tokig och kutade ut i strumpor och skrek S L U T AAAA!!
Då kutade den vita katten ut i skogen, och givetvis, Diza efter.
Jag lackade ut totalt, svor en liten ramsa,
gick in och drog på mig skor och jacka och traskade raakt ut i skogen.
Efter ett tag hittar jag en rädd liten boll som är så uppfluffad så
hon såg mer ut som en pälsmössa än en katt.
Sen bar jag in lilla mini, och nu hoppas jag att det där inte
var en hankatt hon slogs med och  att det kommer massa små
mini-dizor inom kort. Haha, ja det återstår väl att se då :P
Vi har iallafall myst hela kvällen så räddheten gick över fort (;
Masu på sin favvo-plats. ChilliN.
Fick mina favoritblommor av Älskling idag :D Liljor!
Mys att dom är i kruka också, då räcker dom längre :)
Bra med tanke på att han åker ifrån mig på lördag ;(
Det här är iallafall vad jag ska roa mig med när jag börjar bli friskare.
Mordrött hår och blodröda naglar ;p Mwhah.
Näe men lite höstfräsch lär man ju bli?
Sen lotion från Mary Kay som luktar asgott!

Kommentarer
Postat av: Stefan

is dat your tits @ #1 pic? I like!

2011-08-25 @ 00:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0